Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Название: Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір
Авторы: Химинець, Анна
Ключевые слова: навчання, виховання, початкова школа, критичне мислення, цінності, компетенції, Європейський вимір в освіті
Дата публикации: 2019
Издательство: ДВНЗ “УжНУ”
Библиографическое описание: Химинець А. Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір /А. Химинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті особливості формування критичного мислення і творчих здібностей – це неперервний психолого-педагогічний процес, спрямований на засвоєння в учнів відповідних знань, культури та свідомості. В умовах реформування загальної середньої освіти, переходу від знаннєвої до компетентнісної парадигми, значна увага відводиться початковій школі.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Располагается в коллекциях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf534.89 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.