Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Назва: | Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір |
Автори: | Химинець, Анна |
Ключові слова: | навчання, виховання, початкова школа, критичне мислення, цінності, компетенції, Європейський вимір в освіті |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | ДВНЗ “УжНУ” |
Бібліографічний опис: | Химинець А. Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір /А. Химинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуті особливості формування критичного мислення і творчих здібностей – це неперервний психолого-педагогічний процес, спрямований на засвоєння в учнів відповідних знань, культури та свідомості. В умовах реформування загальної середньої освіти, переходу від знаннєвої до компетентнісної парадигми, значна увага відводиться початковій школі. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614 |
Розташовується у зібраннях: | Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf | 534.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.