Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Назва: Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір
Автори: Химинець, Анна
Ключові слова: навчання, виховання, початкова школа, критичне мислення, цінності, компетенції, Європейський вимір в освіті
Дата публікації: 2019
Видавництво: ДВНЗ “УжНУ”
Бібліографічний опис: Химинець А. Формування критичного мислення і творчих здібностей в учнів початкової школи: європейський вимір /А. Химинець // Педагогічні інновації у фаховій освіті. Випуск 10. – Ужгород, 2019
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості формування критичного мислення і творчих здібностей – це неперервний психолого-педагогічний процес, спрямований на засвоєння в учнів відповідних знань, культури та свідомості. В умовах реформування загальної середньої освіти, переходу від знаннєвої до компетентнісної парадигми, значна увага відводиться початковій школі.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27614
Розташовується у зібраннях:Педагогічні інновації у фаховій освіт. Випуск 10 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf534.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.