Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27967
Title: Дослідження мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення фізики в основних школах
Authors: Шебень, В.
Петер, В.
Keywords: мотивація навчання, стимулювання інтересу до вивчення фізики, мотиваційні фактори, мотивация обучения, стимулирование интереса к изучению физики, мотивационные факторы, motivation to learning, stimulation of interests to the physics learning, factors of motivation
Issue Date: 2010
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Шебень, В. Дослідження мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в основних школах [Текст] / В. Шебень, В. Петер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія :Педагогіка. Соціальна робота / ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С. 124–127.
Abstract: Автори статті порушують проблему стимулювання мотивації учнів до вивчення фізики. Наводять деякі факти, висновки, до яких прийшли на основі порівняння результатів досліджень, що проводились впродовж 25 років. За результатами досліджень підтверджується велике значення інформаційно–комунікаційних технологій навчання, як важливого мотиваційного чинника.
Авторы статьи затрагивают проблему мотивации учащихся к изучению физики. Наводят некоторые факты, выводы, к которым пришли на основании сравнения результатов исследований, проводившихся в течении 25 лет. За результатами исследований подтверждается большое значение информационно–коммуникационных технологий обучения, как важного мотивационного фактора.
The authors of the article have considered the issues of students’ motivation in physics learning. They state some of the conclusions, which they have drawn on the hand of conclusions comparison of three researches carried out in 25 years. On the basis of the implemented pedagogic research they confirm the growing importance of information and communication technologies as a significant motivation determinant.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27967
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.