Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27967
Назва: Дослідження мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів в процесі вивчення фізики в основних школах
Автори: Шебень, В.
Петер, В.
Ключові слова: мотивація навчання, стимулювання інтересу до вивчення фізики, мотиваційні фактори, мотивация обучения, стимулирование интереса к изучению физики, мотивационные факторы, motivation to learning, stimulation of interests to the physics learning, factors of motivation
Дата публікації: 2010
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Шебень, В. Дослідження мотивації навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі вивчення фізики в основних школах [Текст] / В. Шебень, В. Петер // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія :Педагогіка. Соціальна робота / ред. кол.: Козубовська І.В. (гол. ред.) та ін. – Ужгород : Говерла, 2010. – Вип. 18-19. – С. 124–127.
Короткий огляд (реферат): Автори статті порушують проблему стимулювання мотивації учнів до вивчення фізики. Наводять деякі факти, висновки, до яких прийшли на основі порівняння результатів досліджень, що проводились впродовж 25 років. За результатами досліджень підтверджується велике значення інформаційно–комунікаційних технологій навчання, як важливого мотиваційного чинника.
Авторы статьи затрагивают проблему мотивации учащихся к изучению физики. Наводят некоторые факты, выводы, к которым пришли на основании сравнения результатов исследований, проводившихся в течении 25 лет. За результатами исследований подтверждается большое значение информационно–коммуникационных технологий обучения, как важного мотивационного фактора.
The authors of the article have considered the issues of students’ motivation in physics learning. They state some of the conclusions, which they have drawn on the hand of conclusions comparison of three researches carried out in 25 years. On the basis of the implemented pedagogic research they confirm the growing importance of information and communication technologies as a significant motivation determinant.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/27967
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 18-19 - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.pdf135.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.