Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/280
Title: Курс «професійне здоров’я педагога» в системі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності
Other Titles: The course «professional teacher’s health» in the system of future teachers’ training for healthy activity
Authors: Мешко, Галина Михайлівна
Keywords: професійне здоров’я, майбутні вчителі, навчальний курс «Професійне здоров’я педагога», змістове і технологічне наповнення курсу, стратегія здоров’язбереження, професійна стресостійкість
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Мешко, Г. М. Курс "Професійне здоров’я педагога" в системі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності [Текст] / Г. М. Мешко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 98–100. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 100 (4 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена проблемі підготовки майбутніх учителів до здоров’ятворчої діяльності. Проаналізовано сучасний стан підготовки студентів до збереження і зміцнення професійного здоров’я на етапі навчання у вищій школі. Розкрито значення і місце курсу «Професійне здоров’я педагога» у системі підготовки майбутніх учителів до діяльності зі збереження і зміцнення професійного здоров’я, охарактеризовано його завдання, функції, змістове і технологічне наповнення. Описано досвід роботи з упровадження зазначеного курсу у практику роботи вищих педагогічних навчальних закладів. Визначено нові грані забезпечення професійного здоров’я майбутніх учителів, що стосуються створення здоров’язбережувального освітнього середовища у вищому навчальному закладі. Ключові слова: професійне здоров’я, майбутні вчителі, навчальний курс «Професійне здоров’я педагога», змістове і технологічне наповнення курсу, стратегія здоров’язбереження, професійна стресостійкість.
Description: The article deals with the problem of preparation of future teachers to health creative activity. The current state of preparation of students for maintaining and strengthening of professional health at the stage of studying in high school has been analyzed. The article investigates the meaning of the course «Professional teacher’s health» and its place in the system of future teachers’ training. Its objectives, functions, content and technological content have been characterized. The article describes the experience taken from the implementation of the given course into the educational process of higher educational institutions as well as new dimensions to ensure professional health of future teachers regarding health maintaining environment in high educational establishment are defi ned. Key words: professional care, future teachers, training course «Professional teacher’s health», semantic and technological content of the course, the strategy of health caring, professional stress stability.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/280
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.