Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДружняєва, Д.-
dc.date.accessioned2020-02-14T07:52:55Z-
dc.date.available2020-02-14T07:52:55Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДружняєва, Д. Використання елементів музейної педагогіки у процесі вивчення фізики в школі [Текст] / Д. Дружняєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.32-34.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28098-
dc.description.abstractВ статье раскрываются возможности использования элементов музейной педагогики на примере конкретного урока физики по теме «Закон Ома для участка цепи» для 9-го класса общеобразовательной школы. Показано, что элементы музейной педагогики способствуют активизации познавательного интереса школьников к изучению физики.uk
dc.description.abstractThe author of the article has considered the possibilities of making use of elements of museum pedagogics on the example of particular lesson on physics on the theme «Ohm`s Law for the participant of the chain» for the pupils of the 9th form. It has been shown, that the elements of museum pedagogics assist to the activation of cognitive interest of pupils to the physics studying.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.titleВикористання елементів музейної педагогіки у процесі вивчення фізики в школіuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.