Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28098
Назва: Використання елементів музейної педагогіки у процесі вивчення фізики в школі
Автори: Дружняєва, Д.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Дружняєва, Д. Використання елементів музейної педагогіки у процесі вивчення фізики в школі [Текст] / Д. Дружняєва // Науковий вісник Ужгородського національного університету / [Ред.кол.:( гол. ред.) Козубовська І.В., Бартош О.П,, Опачко М.В.]. – Ужгород : Видавництво УжНУ "Говерла", 2009. – Вип. 16-17. – С.32-34.
Короткий огляд (реферат): В статье раскрываются возможности использования элементов музейной педагогики на примере конкретного урока физики по теме «Закон Ома для участка цепи» для 9-го класса общеобразовательной школы. Показано, что элементы музейной педагогики способствуют активизации познавательного интереса школьников к изучению физики.
The author of the article has considered the possibilities of making use of elements of museum pedagogics on the example of particular lesson on physics on the theme «Ohm`s Law for the participant of the chain» for the pupils of the 9th form. It has been shown, that the elements of museum pedagogics assist to the activation of cognitive interest of pupils to the physics studying.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28098
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 16-17 - 2009



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.