Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГотра, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorКовач, А.Я.-
dc.date.accessioned2020-02-18T11:18:18Z-
dc.date.available2020-02-18T11:18:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationГотра В.В., Ковач А.Я. Маркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значення / В.В. Готра, А.Я. Ковач // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 355-358.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246-
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТворчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);-
dc.titleМаркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значенняuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг у системі туристичного бізнесу.pdf526.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.