Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246
Название: Маркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значення
Авторы: Готра, Вікторія Вікторівна
Ковач, А.Я.
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Готра В.В., Ковач А.Я. Маркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значення / В.В. Готра, А.Я. Ковач // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 355-358.
Серия/номер: Творчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Маркетинг у системі туристичного бізнесу.pdf526.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.