Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246
Назва: Маркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значення
Автори: Готра, Вікторія Вікторівна
Ковач, А.Я.
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Готра В.В., Ковач А.Я. Маркетинг у системі туристичного бізнесу: сутність та значення / В.В. Готра, А.Я. Ковач // Творчий пошук молоді –курс на ефективність : матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. – Хмельницький, 2018. – С. 355-358.
Серія/номер: Творчий пошук молоді –курс на ефективність: Збірник тез доповідей IX Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції молодих учених, аспірантів, студентів (21 березня 2018 р.);
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28246
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг у системі туристичного бізнесу.pdf526.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.