Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГотра, Вікторія Вікторівна-
dc.contributor.authorФілін, Ю.І.-
dc.date.accessioned2020-02-18T11:42:11Z-
dc.date.available2020-02-18T11:42:11Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationГотра В.В., Філін Ю.І. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ, 2017. - С. 163-169.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249-
dc.description.abstractУ даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації. Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія.uk
dc.description.abstractThis paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization. Keywords: marketing analysis, competitive advantage, marketing model, marketing research, marketing strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;-
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectмаркетингова модельuk
dc.subjectмаркетингова модельuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.titleРозробка адаптивної стратегії маркетингуuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки, підприємництва та торгівлі

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170330_Cluster_P163-169.pdf365.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.