Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Название: Розробка адаптивної стратегії маркетингу
Авторы: Готра, Вікторія Вікторівна
Філін, Ю.І.
Ключевые слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія
Дата публикации: 2017
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Готра В.В., Філін Ю.І. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ, 2017. - С. 163-169.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;
Краткий осмотр (реферат): У даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації. Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія.
This paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization. Keywords: marketing analysis, competitive advantage, marketing model, marketing research, marketing strategy.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20170330_Cluster_P163-169.pdf365.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.