Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Title: Розробка адаптивної стратегії маркетингу
Authors: Готра, Вікторія Вікторівна
Філін, Ю.І.
Keywords: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія
Issue Date: 2017
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Готра В.В., Філін Ю.І. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ, 2017. - С. 163-169.
Series/Report no.: Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;
Abstract: У даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації. Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія.
This paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization. Keywords: marketing analysis, competitive advantage, marketing model, marketing research, marketing strategy.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20170330_Cluster_P163-169.pdf365.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.