Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Назва: Розробка адаптивної стратегії маркетингу
Автори: Готра, Вікторія Вікторівна
Філін, Ю.І.
Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Готра В.В., Філін Ю.І. Розробка адаптивної стратегії маркетингу / Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні. - Київ, 2017. - С. 163-169.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційного розвитку кластерного підприємництва в Україні;
Короткий огляд (реферат): У даній статті автор розглядає проблему розробки адаптивної маркетингової стратегії як умови правильних управлінських рішень з приводу подальшого розвитку організації. Ключові слова: маркетинговий аналіз, конкурентна перевага, маркетингова модель, маркетингові дослідження, маркетингова стратегія.
This paper considers the problem of development of adaptive marketing strategy as a condition for sound management decisions regarding the further development of the organization. Keywords: marketing analysis, competitive advantage, marketing model, marketing research, marketing strategy.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/28249
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри економіки підприємства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20170330_Cluster_P163-169.pdf365.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.