Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Название: Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку
Другие названия: Theoretical basis and implementation of contextual teaching practice: prospects for development
Авторы: Павленко, Анатолій Іванович
Ключевые слова: теоретичні основи, контекстне навчання, інноваційні технології навчання, розвиток
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Павленко, А. І. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку [Текст] / А. І. Павленко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 117–119. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 119 (8 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуті, проаналізовані і уточнені теоретичні основи контекстного навчання і відповідних технологій (А.О.Вербицький). Обгрунтовується подальше розширення, доповнення та корекція теоретичних засад контекстного під- ходу і технологій навчання. Це можливо на основі гуманізації навчання, розгляду широкого спектру соціо-культурних контекстів у змісті навчання як вищої, так і середньої школи. По- дальшого розвитку дістав понятійний апарат контекстного навчання, класифікація навчальних технологій. Ключові слова: теоретичні основи; контекстне навчання; інноваційні технології навчання; розвиток.
Описание: The article discussed, analyzed and refi ned theoretical basis of contextual learning and related technologies (A.O.Verbytskyy). Substantiated further expansion, addition and correction of the theoretical principles contextual approach and technology education. This is possible on the basis of humanizing education, consideration of a wide range of socio- cultural contexts in the sense of higher education as well as secondary schools. Further development took conceptual apparatus contextual learning, classifi cation of educational technology. Key words: theoretical foundations, context of education, innovative learning technologies, development.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ І ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ.pdf224.35 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.