Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Назва: Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку
Інші назви: Theoretical basis and implementation of contextual teaching practice: prospects for development
Автори: Павленко, Анатолій Іванович
Ключові слова: теоретичні основи, контекстне навчання, інноваційні технології навчання, розвиток
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Павленко, А. І. Теоретичні основи і практика реалізації контекстного навчання: перспективи розвитку [Текст] / А. І. Павленко. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 117–119. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 119 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті, проаналізовані і уточнені теоретичні основи контекстного навчання і відповідних технологій (А.О.Вербицький). Обгрунтовується подальше розширення, доповнення та корекція теоретичних засад контекстного під- ходу і технологій навчання. Це можливо на основі гуманізації навчання, розгляду широкого спектру соціо-культурних контекстів у змісті навчання як вищої, так і середньої школи. По- дальшого розвитку дістав понятійний апарат контекстного навчання, класифікація навчальних технологій. Ключові слова: теоретичні основи; контекстне навчання; інноваційні технології навчання; розвиток.
Опис: The article discussed, analyzed and refi ned theoretical basis of contextual learning and related technologies (A.O.Verbytskyy). Substantiated further expansion, addition and correction of the theoretical principles contextual approach and technology education. This is possible on the basis of humanizing education, consideration of a wide range of socio- cultural contexts in the sense of higher education as well as secondary schools. Further development took conceptual apparatus contextual learning, classifi cation of educational technology. Key words: theoretical foundations, context of education, innovative learning technologies, development.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/287
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ І ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ КОНТЕКСТНОГО НАВЧАННЯ.pdf224.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.