Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29022
Title: | Організація та аналіз експерименту щодо дистанційного навчання основ програмування учнів віддалених районів |
Authors: | Вапнічний, Сергій Дмитрович Путкарадзе, Хатуна Міца, Олександр Володимирович Горошко, Юрій Васильович |
Keywords: | програмування, дистанційне навчання |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Вапнічний С.Д., Путканадзе Х., Міца О.В., Горошко Ю.В. Організація та аналіз експерименту щодо дистанційного навчання основ програмування учнів віддалених районів. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Кременчук,13 березня 2020 р., с. 283-289. |
Abstract: | Факультет інформаційних технологій Ужгородського університету започаткував освітній проект у рамках Uzhhorod CodeSchool (директор – Олександр Міца) для безкоштовного навчання учнів закарпатських шкіл азів програмування. Перший цикл навчання був експериментальним для з’ясування доцільності вибраних тем, методичних підходів, ефективності навчання тощо. Заняття у формі вебінарів проводили фахівці з великим досвідом педагогічної роботи у сфері IT – Сергій Вапнічний та Олександр Міца. Лекції проводились щопонеділка, починаючи з початку лютого і до початку травня 2019 року з використанням системи Adobe Connected Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Матеріали, які використовувались при читанні лекцій, надавались також Національним університетом “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка та Сухумським державним університетом (м. Тбілісі, Грузія). |
Type: | Text |
Publication type: | Тези до статті |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29022 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕЗИ2013.03.2020-283-289.pdf | 552.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.