Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29022
Назва: Організація та аналіз експерименту щодо дистанційного навчання основ програмування учнів віддалених районів
Автори: Вапнічний, Сергій Дмитрович
Путкарадзе, Хатуна
Міца, Олександр Володимирович
Горошко, Юрій Васильович
Ключові слова: програмування, дистанційне навчання
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Вапнічний С.Д., Путканадзе Х., Міца О.В., Горошко Ю.В. Організація та аналіз експерименту щодо дистанційного навчання основ програмування учнів віддалених районів. Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Кременчук,13 березня 2020 р., с. 283-289.
Короткий огляд (реферат): Факультет інформаційних технологій Ужгородського університету започаткував освітній проект у рамках Uzhhorod CodeSchool (директор – Олександр Міца) для безкоштовного навчання учнів закарпатських шкіл азів програмування. Перший цикл навчання був експериментальним для з’ясування доцільності вибраних тем, методичних підходів, ефективності навчання тощо. Заняття у формі вебінарів проводили фахівці з великим досвідом педагогічної роботи у сфері IT – Сергій Вапнічний та Олександр Міца. Лекції проводились щопонеділка, починаючи з початку лютого і до початку травня 2019 року з використанням системи Adobe Connected Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Матеріали, які використовувались при читанні лекцій, надавались також Національним університетом “Чернігівський колегіум” імені Т.Г. Шевченка та Сухумським державним університетом (м. Тбілісі, Грузія).
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29022
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри інформаційних управляючих систем та технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕЗИ2013.03.2020-283-289.pdf552.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.