Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/291
Title: Модель формування іншомовної фонетичної компетенції у студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мови
Other Titles: Model of foreign language phonetic competence formation in medical students in professional english learning
Authors: Павлишин, Галина Яроcлавівна
Keywords: ESP, фонетична компетенція, мовленнєвий матеріал, звук, фонема, лексема, система вправ
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Павлишин, Г. Я. Модель формування іншомовної фонетичної компетенції у студентів-медиків при професійно орієнтованому вивченні англійської мови [Текст] / Г. Я. Павлишин. – Ужгород: Говерла // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 30. – С. 119–122. – Рез. рос.,англ. – Бібліогр.: с. 122 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Стаття присвячена дослідженню особливостей формування та удосконалення англомовної фонетичної компетенції у студентів медичних ВНЗ. Обґрунтовано специфіку фонетики англійської медичної термінології, виокремлено різновиди завдань та методи навчання іншомовної вимови у контексті професійно орієнтованого вивчення англійської мови. Запропоновано зразки фонетичних вправ, які необхідні для навчання правильної орфоепії фахових лексем та здійснення мовленнєвої діяльності студентів-медиків на заняттях англійської мови за професійним спрямуванням. Ключові слова: ESP, фонетична компетенція, мовленнєвий матеріал, звук, фонема, лексема, система вправ.
Description: The article considers the peculiarities of the English phonetic competence formation and improvement in medical students. The peculiarities of English medical terminology phonetics have been grounded; the varieties of tasks and methods for the study of foreign language pronunciation in the context of Professional English teaching have been distinguished. The examples of phonetic exercises for the correct professional vocabulary pronunciation and implementation of speech activities of medical students in Professional English classes have been suggested. Key words: ESP, phonetic competence, speech material, sound, phoneme, lexeme, system of exercises.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/291
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 30 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.