Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрабар, Марина Василівна-
dc.contributor.authorКашка, Марія Юріївна-
dc.date.accessioned2020-05-01T18:38:09Z-
dc.date.available2020-05-01T18:38:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationHrabar M., Kashka M. Tourist internet advertising: current state and trends of development //Social and legal aspects of the development of civil society institutions: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o., 2019. 61-76 p.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122-
dc.description.abstractРозглянуто особливості туристичної Інтернет-реклами. Наведено різні підходи до трактування поняття «Інтеренет-реклама». Виділено параметри порівняння традиційної й Інтернет-реклами. Досліджено найбільш типові види туристичної Інтернет-реклами в Україні (контекстна, банерна, мобільна, нативна, реклама у соціальних мережах). Наведено їх приклади. Встановлено рівень популярності використання мобільних телефонів при плануванні подорожі та бронюванні авіаквитків й готелів. Проаналізовано об’єм рекламно-комунікаційного ринку України та структуру Інтернет-реклами. Досліджено послуги найбільш популярних в Україні систем бронювання. На основі агрегування пошукових запитів сформовано рейтинг найпопулярніших закордонних та вітчизняних дестинацій серед українців.uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectтуризмuk
dc.subjectекономікаuk
dc.titleTourist internet advertising: current state and trends of developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeРозділ монографіїuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Part I. Monograph (Social & Law) 2019- Erida (Poland)-страницы-1-76.pdf21.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.