Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Назва: Tourist internet advertising: current state and trends of development
Автори: Грабар, Марина Василівна
Кашка, Марія Юріївна
Ключові слова: туризм, економіка
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Hrabar M., Kashka M. Tourist internet advertising: current state and trends of development //Social and legal aspects of the development of civil society institutions: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o., 2019. 61-76 p.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості туристичної Інтернет-реклами. Наведено різні підходи до трактування поняття «Інтеренет-реклама». Виділено параметри порівняння традиційної й Інтернет-реклами. Досліджено найбільш типові види туристичної Інтернет-реклами в Україні (контекстна, банерна, мобільна, нативна, реклама у соціальних мережах). Наведено їх приклади. Встановлено рівень популярності використання мобільних телефонів при плануванні подорожі та бронюванні авіаквитків й готелів. Проаналізовано об’єм рекламно-комунікаційного ринку України та структуру Інтернет-реклами. Досліджено послуги найбільш популярних в Україні систем бронювання. На основі агрегування пошукових запитів сформовано рейтинг найпопулярніших закордонних та вітчизняних дестинацій серед українців.
Тип: Text
Тип публікації: Розділ монографії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Part I. Monograph (Social & Law) 2019- Erida (Poland)-страницы-1-76.pdf21.28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.