Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Title: Tourist internet advertising: current state and trends of development
Authors: Грабар, Марина Василівна
Кашка, Марія Юріївна
Keywords: туризм, економіка
Issue Date: 2019
Citation: Hrabar M., Kashka M. Tourist internet advertising: current state and trends of development //Social and legal aspects of the development of civil society institutions: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o., 2019. 61-76 p.
Abstract: Розглянуто особливості туристичної Інтернет-реклами. Наведено різні підходи до трактування поняття «Інтеренет-реклама». Виділено параметри порівняння традиційної й Інтернет-реклами. Досліджено найбільш типові види туристичної Інтернет-реклами в Україні (контекстна, банерна, мобільна, нативна, реклама у соціальних мережах). Наведено їх приклади. Встановлено рівень популярності використання мобільних телефонів при плануванні подорожі та бронюванні авіаквитків й готелів. Проаналізовано об’єм рекламно-комунікаційного ринку України та структуру Інтернет-реклами. Досліджено послуги найбільш популярних в Україні систем бронювання. На основі агрегування пошукових запитів сформовано рейтинг найпопулярніших закордонних та вітчизняних дестинацій серед українців.
Type: Text
Publication type: Розділ монографії
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Part I. Monograph (Social & Law) 2019- Erida (Poland)-страницы-1-76.pdf21.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.