Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Название: Tourist internet advertising: current state and trends of development
Авторы: Грабар, Марина Василівна
Кашка, Марія Юріївна
Ключевые слова: туризм, економіка
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Hrabar M., Kashka M. Tourist internet advertising: current state and trends of development //Social and legal aspects of the development of civil society institutions: collective monograph. Part I. Warsaw: BMT Erida Sp.z o.o., 2019. 61-76 p.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості туристичної Інтернет-реклами. Наведено різні підходи до трактування поняття «Інтеренет-реклама». Виділено параметри порівняння традиційної й Інтернет-реклами. Досліджено найбільш типові види туристичної Інтернет-реклами в Україні (контекстна, банерна, мобільна, нативна, реклама у соціальних мережах). Наведено їх приклади. Встановлено рівень популярності використання мобільних телефонів при плануванні подорожі та бронюванні авіаквитків й готелів. Проаналізовано об’єм рекламно-комунікаційного ринку України та структуру Інтернет-реклами. Досліджено послуги найбільш популярних в Україні систем бронювання. На основі агрегування пошукових запитів сформовано рейтинг найпопулярніших закордонних та вітчизняних дестинацій серед українців.
Тип: Text
Тип публикации: Розділ монографії
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29122
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туризму

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Part I. Monograph (Social & Law) 2019- Erida (Poland)-страницы-1-76.pdf21.28 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.