Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/294
Название: Особливості формування національної свідомості у майбутніх офіцерів-прикордонників в контексті міжкультурного порівняльного підходу
Другие названия: Peculiarities of national consciousness formation of future border guard officers in the context of cross-cultural comparative approach
Авторы: Бец, Юрій Іванович
Ключевые слова: національна свідомість, іноземна мова, майбутні офіцери-прикордонники, міжкультурний підхід, формування
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бец, Ю. І. Особливості формування національної свідомості у майбутніх офіцерів-прикордонників в контексті міжкультурного порівняльного підходу [Текст] / Ю. І. Бец // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 20–23. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 22 (11 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Головним постулатом сучасної методики викладання іно-земних мов є думка про те, що мову варто розглядати в освіт-ньому процесі не просто як засіб комунікації та пізнання, але й як шлях, завдяки якому ми проникаємо в національний характер та культурне поле нації. Реалізація міжкультурного порівняль-ного підходу на заняттях іноземної мови передбачає розгляд загальнолюдських проблем у полікультурному контексті, що, на нашу думку, сприяє формуванню національної свідомості. У даній статті зроблено спробу висвітлити особливості форму-вання національної свідомості у майбутніх офіцерів-прикордон-ників в процесі оволодіння іноземною мовою на основі викорис-тання міжкультурного порівняльного підходу. Ключові слова: національна свідомість, іноземна мова, май-бутні офіцери-прикордонники, міжкультурний підхід, формуван-ня.
Описание: The main cornerstone of modern teaching methods of foreign languages is an idea that the language should be considered in the educational process not just as a means of communication and knowledge, but also as a way of penetration into the national character of the nation and cultural field. Implementation of cross-cultural comparative approach to foreign language lessons involves consideration of human problems in a multicultural context, which we believe contributes to the national consciousness. This article attempts to highlight the peculiarities of national consciousness in the process of future border guard officers' foreign language learning by means of the cross-cultural comparative approach using. Key words: national consciousness, foreign language, future border guard officers, cross-cultural approach, formation.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/294
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 31



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.