Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296
Title: Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.)
Other Titles: Methodological approaches to the analysis of axiology principles of development in management of educational establishments in home pedagogical theory (the last quarter of ХХ – beginning of ХХІ century)
Authors: Божко Єлізавета Анатоліївна, Єлізавета Анатоліївна
Keywords: методологія, методологічні підходи, аксіологія, цінності, управління освітою
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Божко, Є. А. Методологічні підходи до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ ст. – початок ХХІ ст.) [Текст] / Є. А. Божко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип.31. – С. 26–29. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 29 (5 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті розглянуто обґрунтування методологічних за-сад, виділених методологічних підходів та вибір методологіч-них підходів до аналізу проблеми розвитку аксіологічних засад управління освітніми установами у вітчизняній педагогічній теорії (остання чверть ХХ – початок ХХІ ст.). Методологія в процесі дослідження має визначальну роль сприяючи цілісності, системності, результативності та підвищенню професійній спрямованості дослідницької діяльності. Наукові підходи роз-кривають перспективи подальшого дослідження проблеми та вдосконалення системи управління освітою. Ключові слова: методологія, методологічні підходи, аксіоло-гія, цінності, управління освітою.
Description: The article discusses the rationale methodological foundations, identified methodological approaches and choice of methodological approaches to the analysis of development of axiological foundations problems of educational institutions management in home educational theory (the last quarter of XX – beginning of XXI century). Methodology in the process of investigation has determinative role promoting integrity, consistency, efficiency and professional focus of research. Scientific approaches reveal the prospects for further study of the problem and improve the system of education management. Key words: methodology, methodological approaches, axiology , values, education management.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/296
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.