Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29611
Title: | Підходи до сутнісної характеристики готовності студентів до професійної діяльності. |
Other Titles: | Approaches to the essential characteristic of students' readiness for professional activity. |
Authors: | Староста, Володимир Іванович |
Keywords: | професійна діяльність, готовність, готовність студентів до професійної діяльності, підготовка студентів до професійної діяльності, professional activity, readiness, students' readiness for professional activity,, training students for professional activity |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Староста В. І. Підходи до сутнісної характеристики готовності студентів до професійної діяльності. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: зб. наук. пр. 2019. № 3(66). Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2019. С. 232-237. DOI: 10.33310/2518-7813-2019-66-3-232-237. ISSN 2518-7813. |
Abstract: | У статті виокремлено найбільш поширені підходи щодо розкриття поняття «готовність до професійної діяльності» (особистісний, функціональний, системний, особистісно-діяльнісний, результативно-діяльнісний), узагальнено пропоновані тлумачення (готовність як стан, результат, явище, процес, якість, мета тощо). Показано взаємозв’язок між поняттями «підготовка», «готовність до професійної діяльності», «професійна компетентність», а також, що компетентнісний підхід певним чином інтегрує вищезазначені підходи дослідників, складові готовності студентів до професійної діяльності. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29611 |
ISSN: | 2518-7813 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019_Starosta Volodymyr_Nauk_visnik ped 3(66). С_232_237.pdf | 5.04 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.