Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКіш, Галина Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-07-17T08:30:13Z-
dc.date.available2020-07-17T08:30:13Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКіш Г.В. Методи антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19// Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 356-360uk
dc.identifier.isbn978-91-87224-07-2-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877-
dc.description.abstractВ умовах пандемії коронавірусу COVID-19 заклади ресторанного господарства, як ніхто інший, відчули на собі наслідки тимчасової втрати можливості повноцінної діяльності. Значна частка підприємств змогла адаптуватись до нових умов під час карантину і вижити, проте є й ті, хто навряд чи подолають цю кризову ситуацію. Мета. Визначити основні методи випереджаючого маркетингу для закладів ресторанного господарства в кризових умовах пандемії COVID-19. Матеріали та методи. В статті використані матеріали опитувань власників ресторанних закладів та потенційних клієнтів, проведених Українською Ресторанною Асоціацією.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk
dc.subjectресторанний бізнесuk
dc.subjectпандемія COVID-19uk
dc.subjectантикризове управлінняuk
dc.titleМетоди антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODERN-SCIENCE-PROBLEMS-AND-INNOVATIONS-28-30.06.20.pdfзбірник5.4 MBAdobe PDFView/Open
Kish Galyna.pdfсертифікат883.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.