Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877
Название: Методи антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19
Авторы: Кіш, Галина Вікторівна
Ключевые слова: готельно-ресторанний бізнес, ресторанний бізнес, пандемія COVID-19, антикризове управління
Дата публикации: июн-2020
Библиографическое описание: Кіш Г.В. Методи антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19// Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 356-360
Краткий осмотр (реферат): В умовах пандемії коронавірусу COVID-19 заклади ресторанного господарства, як ніхто інший, відчули на собі наслідки тимчасової втрати можливості повноцінної діяльності. Значна частка підприємств змогла адаптуватись до нових умов під час карантину і вижити, проте є й ті, хто навряд чи подолають цю кризову ситуацію. Мета. Визначити основні методи випереджаючого маркетингу для закладів ресторанного господарства в кризових умовах пандемії COVID-19. Матеріали та методи. В статті використані матеріали опитувань власників ресторанних закладів та потенційних клієнтів, проведених Українською Ресторанною Асоціацією.
Тип: Text
Тип публикации: Тези до статті
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877
ISBN: 978-91-87224-07-2
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
MODERN-SCIENCE-PROBLEMS-AND-INNOVATIONS-28-30.06.20.pdfзбірник5.4 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
Kish Galyna.pdfсертифікат883.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.