Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877
Title: Методи антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19
Authors: Кіш, Галина Вікторівна
Keywords: готельно-ресторанний бізнес, ресторанний бізнес, пандемія COVID-19, антикризове управління
Issue Date: Jun-2020
Citation: Кіш Г.В. Методи антикризового маркетингу закладів ресторанного господарства в умовах пандемії COVID-19// Modern science: problems and innovations. Abstracts of the 4th International scientific and practical conference. SSPG Publish. Stockholm, Sweden. 2020. Pp. 356-360
Abstract: В умовах пандемії коронавірусу COVID-19 заклади ресторанного господарства, як ніхто інший, відчули на собі наслідки тимчасової втрати можливості повноцінної діяльності. Значна частка підприємств змогла адаптуватись до нових умов під час карантину і вижити, проте є й ті, хто навряд чи подолають цю кризову ситуацію. Мета. Визначити основні методи випереджаючого маркетингу для закладів ресторанного господарства в кризових умовах пандемії COVID-19. Матеріали та методи. В статті використані матеріали опитувань власників ресторанних закладів та потенційних клієнтів, проведених Українською Ресторанною Асоціацією.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29877
ISBN: 978-91-87224-07-2
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MODERN-SCIENCE-PROBLEMS-AND-INNOVATIONS-28-30.06.20.pdfзбірник5.4 MBAdobe PDFView/Open
Kish Galyna.pdfсертифікат883.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.