Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29954
Назва: ВИТРАТИ НА ЗБУТ ТА МАРКЕТИНГОВІ ВИТРАТИ: ЇХ ОСОБЛИВОСТІ ТА ВІДОБРАЖЕННЯ В ОБЛІКУ
Автори: Стойка, Наталія Степанівна
Рошинець, Віктор Вікторович
Іліш, Вікторія Іштванівна
Ключові слова: облік і оподаткування, облік, витрати на збут
Дата публікації: 16-кві-2020
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Стойка Н.С., Рошинець В.В., Іліш В.І. Витрати на збут та маркетингові витрати: їх особливості та відображення в обліку / Н.С .Стойка, В.В. Рошинець, В.І. Іліш // Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Ужгород, 16 квітня 2020 р.). Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2020. C.94-96.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/29954
ISBN: 978-617-7825-10-3
Розташовується у зібраннях:Сучасний стан та переспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції ( м. Ужгород, 16 квітня 2020 р. )

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стойка Н.С..pdf250.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.