Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30050
Назва: ПЛАНУВАННЯ ПРИБУТКУ ПОСЕРЕДНИЦЬКИХ СТРУКТУР В ІНДУСТРІЇ ТУРИЗМУ НА ОСНОВІ МАРЖИНАЛЬНОГО ПІДХОДУ
Автори: Шулла, Роман Степанович
Дата публікації: 16-кві-2020
Видавництво: Видавництво УжНУ «Говерла»
Бібліографічний опис: Шулла Р.С. Планування прибутку посередницьких структур в індустрії туризму на основі маржинального підходу / Р.С. Шулла // Сучасний стан та перспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції: тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Ужгород, 16 квітня 2020 р.). Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2020. C.209-212.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30050
ISBN: 978-617-7825-10-3
Розташовується у зібраннях:Сучасний стан та переспективи розвитку обліку, аналізу, аудиту, звітності і оподаткування в умовах євроінтеграції ( м. Ужгород, 16 квітня 2020 р. )

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шулла Р.С..pdf273.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.