Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30801
Назва: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ ТА КОМУНІКАЦІЇ В СТОМАТОЛОГІЧНІЙ ПРАКТИЦІ
Автори: Дячук, Едіта Йосипівна
Мельник, Володимир Семенович
Горзов, Людмила Федорівна
Ратушний, Руслан Ігорович
Ключові слова: спілкування, комунікація, лікар-стоматолог, пацієнт
Дата публікації: 2020
Видавництво: «Young Scientist»
Бібліографічний опис: Дячук Е. Й. Роль спілкування та комунікації в стоматологічній практиці. / Е. Й. Дячук, В. С. Мельник, Л. Ф. Горзов, Р. І. Ратушний // Молодий вчений. — 2020. — №2, с.65-69.
Короткий огляд (реферат): Спілкування це мистецтво, в якому суттєву роль відіграє почуття такту та вміння побудувати контакт із співрозмовником, і є важливою часткою професійного успіху в стоматологічній практиці. Специфіка спілкування визначається тим, що в його процесі суб'єктивний світ однієї людини розкривається для іншого. В спілкуванні людина самовизначається виявляючи свої індивідуальні особливості. Професіоналізм у спілкуванні базується на вмінні створювати довірливі взаємовідносини з пацієнтом, отриманні інформації про його стоматологічні проблеми, вислухати, оцінити, та інформувати пацієнта таким чином, щоб він міг здійснити свій свідомий вибір на основі отриманої інформації. Комунікативні властивості лікаря-стоматолога дають змогу акуратно та ефективно отримати інформацію необхідну для подальшого лікування.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/30801
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Молодий вчений, № 2 (78),лютий, 2020 р..pdf218.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.