Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛях, Тетяна Олегівна-
dc.date.accessioned2020-11-10T21:21:37Z-
dc.date.available2020-11-10T21:21:37Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationЛях Т. Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С. 220-225.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493-
dc.description.abstractУ даній розвідці проаналізовано твори українських новелістів кінця ХІХ – початку ХХ століть, у яких найбільш яскраво репрезентовано тілесне, що є ознакою модернізму. Тілесність насамперед відображає авторське світовідчуття, філософську антропологію епохи модернізму, котра ставила людину у центр світобудови. Новелісти зламу минулих століть зміщували акцент на внутрішні психологічні процеси персонажа, і одним із трансляторів цього в тексті було тілесне. У новелах, які становлять предмет даного дослідження, тілесне є ключовою точкою в авторській художній комунікації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020.uk
dc.subjectхудожня комунікація, тілесне, новелістика, модернізм,uk
dc.titleТілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовнеuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри міжнародних комунікацій



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.