Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лях, Тетяна Олегівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T21:21:37Z | - |
dc.date.available | 2020-11-10T21:21:37Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Лях Т. Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С. 220-225. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493 | - |
dc.description.abstract | У даній розвідці проаналізовано твори українських новелістів кінця ХІХ – початку ХХ століть, у яких найбільш яскраво репрезентовано тілесне, що є ознакою модернізму. Тілесність насамперед відображає авторське світовідчуття, філософську антропологію епохи модернізму, котра ставила людину у центр світобудови. Новелісти зламу минулих століть зміщували акцент на внутрішні психологічні процеси персонажа, і одним із трансляторів цього в тексті було тілесне. У новелах, які становлять предмет даного дослідження, тілесне є ключовою точкою в авторській художній комунікації. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. | uk |
dc.subject | художня комунікація, тілесне, новелістика, модернізм, | uk |
dc.title | Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лях Т. Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ –.PDF | 679.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.