Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Название: Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне
Авторы: Лях, Тетяна Олегівна
Ключевые слова: художня комунікація, тілесне, новелістика, модернізм,
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020.
Библиографическое описание: Лях Т. Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С. 220-225.
Краткий осмотр (реферат): У даній розвідці проаналізовано твори українських новелістів кінця ХІХ – початку ХХ століть, у яких найбільш яскраво репрезентовано тілесне, що є ознакою модернізму. Тілесність насамперед відображає авторське світовідчуття, філософську антропологію епохи модернізму, котра ставила людину у центр світобудови. Новелісти зламу минулих століть зміщували акцент на внутрішні психологічні процеси персонажа, і одним із трансляторів цього в тексті було тілесне. У новелах, які становлять предмет даного дослідження, тілесне є ключовою точкою в авторській художній комунікації.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.