Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Назва: Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне
Автори: Лях, Тетяна Олегівна
Ключові слова: художня комунікація, тілесне, новелістика, модернізм,
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020.
Бібліографічний опис: Лях Т. Тілесне в художній комунікації української новели кінця ХІХ – початку ХХ століть: чуттєве versus духовне // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць/ за заг. ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С. 220-225.
Короткий огляд (реферат): У даній розвідці проаналізовано твори українських новелістів кінця ХІХ – початку ХХ століть, у яких найбільш яскраво репрезентовано тілесне, що є ознакою модернізму. Тілесність насамперед відображає авторське світовідчуття, філософську антропологію епохи модернізму, котра ставила людину у центр світобудови. Новелісти зламу минулих століть зміщували акцент на внутрішні психологічні процеси персонажа, і одним із трансляторів цього в тексті було тілесне. У новелах, які становлять предмет даного дослідження, тілесне є ключовою точкою в авторській художній комунікації.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31493
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри громадського здоров'я та гуманітарних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.