Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31713
Назва: Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу
Інші назви: The culture of written speech formation at the lessons of ukrainian on the basis of college
Автори: Хома, Тетяна Василівна
Ключові слова: культура мовлення, писемне мовлення, усне мовлення, навчальний диктант
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Хома Т.В. Формування культури писемного мовлення на заняттях з української мови в умовах коледжу / Т.В. Хома // Освітологічний дискурс .- 2016, №1 (13).- С. 217-225.
Серія/номер: Освітологічний дискурс;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається актуальне питання щодо розвитку мовлення студентів. Зазначається взаємозв’язок усної та писемної його форм. Дібрано вправи і завдання з формування культури писемного мовлення. Автором пропонуються окремі види традиційних та нестандартних навчальних диктантів і з'ясовується методика їх проведення. Тексти добираються з класичної художньої літератури, історії, мистецтва соціокультурного змісту, професійного спрямування і розглядаються на кількох рівнях: фонетико-фонематичному, лексико-семантичному, орфоепічному, морфологічному та синтаксичному. Акцентовано увагу на взаємозалежності рівня мовленнєвої компетентності особистості й опанування уміннями орієнтуватися в ситуаціях спілкування. Ключові слова: культура мовлення; писемне мовлення; усне мовлення; навчальний диктант.
The article deals with the urgent issue of the students’ speech development. The interconnection between the written and oral forms of speech is mentioned. Exercises and tasks on the culture of written speech formation are collected. The author offers different kinds of traditional and non-traditional dictations and provides the methodology of how to conduct them. The texts are taken from belles-lettres, history, arts, social and cultural contexts. They are professionally-orientedand are characterized on several levels: phonetics and phonemic, lexico-semantic, orthoepic, morphologic and syntactic. The attention is focused on the interconnection between the level of a person’s speech competence and the ability to feel confident in different communication situations. Keywords: speech culture; writing; oral speech; an educational dictation.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31713
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фізичного виховання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ.pdf328.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.