Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31855
Название: ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Авторы: Орос, Олександра Богданівна
Ключевые слова: насильство, педагогічне насильство, педагоги, учні, вчителі.
Дата публикации: 2015
Издательство: Вісник Національного університету оборони України
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуто особливості педагогічного насильства в освітньому середовищі. Висвітлено поняття «насильство» та «педагогічне насильство». Розглянуто педагогічне насильство як особливий вид насильства в закладах освіти. Проаналізовано комунікативний та гендерний аспекти педагогічного насильства. Встановлено, що у школі співіснують фізичне і психічне насильство. До особливих форм прояву психічного насильства до учнів з боку учителів віднесено маніпулювання та стигматизацію. Проаналізовано деякі гендерні особливості виявів педагогічного насильства.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31855
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пед. насильство в освітньому середовищі _2015_2_32.pdf275.62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.