Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31855
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Автори: Орос, Олександра Богданівна
Ключові слова: насильство, педагогічне насильство, педагоги, учні, вчителі.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Національного університету оборони України
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто особливості педагогічного насильства в освітньому середовищі. Висвітлено поняття «насильство» та «педагогічне насильство». Розглянуто педагогічне насильство як особливий вид насильства в закладах освіти. Проаналізовано комунікативний та гендерний аспекти педагогічного насильства. Встановлено, що у школі співіснують фізичне і психічне насильство. До особливих форм прояву психічного насильства до учнів з боку учителів віднесено маніпулювання та стигматизацію. Проаналізовано деякі гендерні особливості виявів педагогічного насильства.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/31855
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пед. насильство в освітньому середовищі _2015_2_32.pdf275.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.