Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-10T08:51:12Z | - |
dc.date.available | 2014-12-10T08:51:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Липчанко-Ковачик, О. В. Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 87–89. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 88–89 (6 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322 | - |
dc.description | The problem of realization of innovative approaches in educational process is urgent not only for general school but also for higher educational establishments, where specialists-to-be get professional education. The peculiarities of teacher-philologist training, considered in the article, of using interactive technologies at school determine the direction of students’ mastering of skills and theoretical knowledge on issues of dialogue organization. Future teachers-philologists are to assimilate the algorithm and essential demands of dialogue on the lessons in order not to loose the constructiveness of dialogical interaction and to direct it onto the formation of students’ readiness to use interactive technologies at school. Key words: teachers-philologists, dialogue, discussion, interactive technologies. | uk |
dc.description.abstract | Проблема реалізації інноваційних підходів у освітньому процесі актуальна як для загальноосвітньої школи, так і для вищих навчальних закладів, де майбутні фахівці здобувають професійну освіту. Розглянуті у статті особливості підго-товки майбутніх учителів-філологів до використання інтер-активних технологій у школі, визначають напрями опанування студентами навичками і теоретичними знаннями з проблеми організації діалогу. Щоб діалогічна взаємодія не втратила кон-структивності й спрямовувалася на формування у студентів готовності використовувати інтерактивні технології в шко-лі, майбутні вчителі-філологи повинні засвоїти алгоритм і обов’язкові вимоги до діалогу на заняттях. Ключові слова: вчителі-філологи, діалог, дискусія, інтерак-тивні технології | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | вчителі-філологи | uk |
dc.subject | діалог | uk |
dc.subject | дискусія | uk |
dc.subject | інтерактивні технології | uk |
dc.title | Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of teacher-philologist training for using interactive technologies at school | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ДО ВИКОРИСТАННЯ.pdf | 442.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.