Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322
Назва: Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі
Інші назви: Peculiarities of teacher-philologist training for using interactive technologies at school
Автори: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключові слова: вчителі-філологи, діалог, дискусія, інтерактивні технології
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Липчанко-Ковачик, О. В. Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 87–89. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 88–89 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проблема реалізації інноваційних підходів у освітньому процесі актуальна як для загальноосвітньої школи, так і для вищих навчальних закладів, де майбутні фахівці здобувають професійну освіту. Розглянуті у статті особливості підго-товки майбутніх учителів-філологів до використання інтер-активних технологій у школі, визначають напрями опанування студентами навичками і теоретичними знаннями з проблеми організації діалогу. Щоб діалогічна взаємодія не втратила кон-структивності й спрямовувалася на формування у студентів готовності використовувати інтерактивні технології в шко-лі, майбутні вчителі-філологи повинні засвоїти алгоритм і обов’язкові вимоги до діалогу на заняттях. Ключові слова: вчителі-філологи, діалог, дискусія, інтерак-тивні технології
Опис: The problem of realization of innovative approaches in educational process is urgent not only for general school but also for higher educational establishments, where specialists-to-be get professional education. The peculiarities of teacher-philologist training, considered in the article, of using interactive technologies at school determine the direction of students’ mastering of skills and theoretical knowledge on issues of dialogue organization. Future teachers-philologists are to assimilate the algorithm and essential demands of dialogue on the lessons in order not to loose the constructiveness of dialogical interaction and to direct it onto the formation of students’ readiness to use interactive technologies at school. Key words: teachers-philologists, dialogue, discussion, interactive technologies.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ДО ВИКОРИСТАННЯ.pdf442.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.