Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322
Название: Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі
Другие названия: Peculiarities of teacher-philologist training for using interactive technologies at school
Авторы: Липчанко-Ковачик, Оксана Василівна
Ключевые слова: вчителі-філологи, діалог, дискусія, інтерактивні технології
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Липчанко-Ковачик, О. В. Особливості підготовки вчителя-філолога до використання інтерактивних технологій у школі [Текст] / О. В. Липчанко-Ковачик // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 87–89. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 88–89 (6 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Проблема реалізації інноваційних підходів у освітньому процесі актуальна як для загальноосвітньої школи, так і для вищих навчальних закладів, де майбутні фахівці здобувають професійну освіту. Розглянуті у статті особливості підго-товки майбутніх учителів-філологів до використання інтер-активних технологій у школі, визначають напрями опанування студентами навичками і теоретичними знаннями з проблеми організації діалогу. Щоб діалогічна взаємодія не втратила кон-структивності й спрямовувалася на формування у студентів готовності використовувати інтерактивні технології в шко-лі, майбутні вчителі-філологи повинні засвоїти алгоритм і обов’язкові вимоги до діалогу на заняттях. Ключові слова: вчителі-філологи, діалог, дискусія, інтерак-тивні технології
Описание: The problem of realization of innovative approaches in educational process is urgent not only for general school but also for higher educational establishments, where specialists-to-be get professional education. The peculiarities of teacher-philologist training, considered in the article, of using interactive technologies at school determine the direction of students’ mastering of skills and theoretical knowledge on issues of dialogue organization. Future teachers-philologists are to assimilate the algorithm and essential demands of dialogue on the lessons in order not to loose the constructiveness of dialogical interaction and to direct it onto the formation of students’ readiness to use interactive technologies at school. Key words: teachers-philologists, dialogue, discussion, interactive technologies.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/322
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ДО ВИКОРИСТАННЯ.pdf442.78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.