Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМиськів, Валентина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2014-12-10T12:26:06Z-
dc.date.available2014-12-10T12:26:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМиськів, В. А. Прояв граматичної інтерфенції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 101–103. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327-
dc.descriptionThe article deals with the linguistic methods of defining the reasons of the grammar interference in the process of learning English as a second language. The subjective and objective factors of grammar interference has been found. The morphological and syntactic grammar interferences and its mistakes have been analyzed. The basis of the study of grammatical interference, in our opinion, should be the analysis of errors, as they are the concrete manifestation of it. Key words: morphological interference, syntactic interference, contrastive analysis, a second foreign language.uk
dc.description.abstractПроаналізовано лінгвістичні методи, що визначають при-чини прояву граматичної інтерференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. Виявлено суб’єктивні та об’єктивні фактори, що спричиняють граматичну інтерфе-ренцію. Охарактеризовано морфологічну та синтаксичну гра-матичну інтерференції. Визначено помилки що її зумовлюють. Ключові слова: морфологічна інтерференція, синтаксична інтерференція, контрастивний метод, друга іноземна мова.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectморфологічна інтерференціяuk
dc.subjectсинтаксична інтерференціяuk
dc.subjectконтрастивний методuk
dc.subjectдруга іноземна моваuk
dc.titleПрояв граматичної інтерференції у процесі вивчення агнглійської мови як другої іноземноїuk
dc.title.alternativeManifestations of grammar interference in the process of learning english as a second foreign languageuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.