Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327
Название: Прояв граматичної інтерференції у процесі вивчення агнглійської мови як другої іноземної
Другие названия: Manifestations of grammar interference in the process of learning english as a second foreign language
Авторы: Миськів, Валентина Анатоліївна
Ключевые слова: морфологічна інтерференція, синтаксична інтерференція, контрастивний метод, друга іноземна мова
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Миськів, В. А. Прояв граматичної інтерфенції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 101–103. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (12 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано лінгвістичні методи, що визначають при-чини прояву граматичної інтерференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. Виявлено суб’єктивні та об’єктивні фактори, що спричиняють граматичну інтерфе-ренцію. Охарактеризовано морфологічну та синтаксичну гра-матичну інтерференції. Визначено помилки що її зумовлюють. Ключові слова: морфологічна інтерференція, синтаксична інтерференція, контрастивний метод, друга іноземна мова.
Описание: The article deals with the linguistic methods of defining the reasons of the grammar interference in the process of learning English as a second language. The subjective and objective factors of grammar interference has been found. The morphological and syntactic grammar interferences and its mistakes have been analyzed. The basis of the study of grammatical interference, in our opinion, should be the analysis of errors, as they are the concrete manifestation of it. Key words: morphological interference, syntactic interference, contrastive analysis, a second foreign language.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.