Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327
Назва: Прояв граматичної інтерференції у процесі вивчення агнглійської мови як другої іноземної
Інші назви: Manifestations of grammar interference in the process of learning english as a second foreign language
Автори: Миськів, Валентина Анатоліївна
Ключові слова: морфологічна інтерференція, синтаксична інтерференція, контрастивний метод, друга іноземна мова
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Миськів, В. А. Прояв граматичної інтерфенції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної [Текст] / В. А. Миськів // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 101–103. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 103 (12 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано лінгвістичні методи, що визначають при-чини прояву граматичної інтерференції у процесі вивчення англійської мови як другої іноземної. Виявлено суб’єктивні та об’єктивні фактори, що спричиняють граматичну інтерфе-ренцію. Охарактеризовано морфологічну та синтаксичну гра-матичну інтерференції. Визначено помилки що її зумовлюють. Ключові слова: морфологічна інтерференція, синтаксична інтерференція, контрастивний метод, друга іноземна мова.
Опис: The article deals with the linguistic methods of defining the reasons of the grammar interference in the process of learning English as a second language. The subjective and objective factors of grammar interference has been found. The morphological and syntactic grammar interferences and its mistakes have been analyzed. The basis of the study of grammatical interference, in our opinion, should be the analysis of errors, as they are the concrete manifestation of it. Key words: morphological interference, syntactic interference, contrastive analysis, a second foreign language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/327
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.