Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995
Название: Щодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавства
Другие названия: Regarding the definition of “teaching activity” in the context of anti-corruption legislation
Авторы: Біла-Тіунова, Л.Р.
Хамходера, О.П.
Ключевые слова: суміщення і сумісництво, викладацька діяльність, педагогічна діяльність, антикорупційне законодавство, адміністративна відповідальність, совмещение и совместительство, преподавательская деятельность, педагогическая деятельность, антикоррупционное законодательство, административная ответственность, combination, teaching activity, pedagogical activity, anti-corruption legislation, administrative responsibility
Дата публикации: 2017
Издательство: Видавничий дім "Гельветика"
Библиографическое описание: Біла-Тіунова, Л. Р. Щодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавства [Текст] / Л. Р. Біла-Тіунова, О. П. Хамходера // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – Т. 2№Вип. 43. – С.28-32. – Бібліогр.с.32 (21 назва)
Серия/номер: Право;
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.
Статтю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.
The article analyzes the substantive and formal traits of teaching in the context of anti-corruption legislation. Asserts the inadmissibility of equating the teaching activity with the pedagogical activity, relatively more essential content of the first one. Substantiates the authors’ opinion regarding the influence on the qualification of activities as the teaching of a number of factors: the education of the person, the forms of implementation of the educational activities, the presence of legal connection with the educational institution, registration of labor contract.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995
ISSN: 2307-3322
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 43 Том 2. - 2017

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ВИКЛАДАЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ».pdf330.29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.