Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995
Title: Щодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавства
Other Titles: Regarding the definition of “teaching activity” in the context of anti-corruption legislation
Authors: Біла-Тіунова, Л.Р.
Хамходера, О.П.
Keywords: суміщення і сумісництво, викладацька діяльність, педагогічна діяльність, антикорупційне законодавство, адміністративна відповідальність, совмещение и совместительство, преподавательская деятельность, педагогическая деятельность, антикоррупционное законодательство, административная ответственность, combination, teaching activity, pedagogical activity, anti-corruption legislation, administrative responsibility
Issue Date: 2017
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Біла-Тіунова, Л. Р. Щодо визначення поняття "Викладацька діяльність" у контексті антикорупційного законодавства [Текст] / Л. Р. Біла-Тіунова, О. П. Хамходера // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2017. – Т. 2№Вип. 43. – С.28-32. – Бібліогр.с.32 (21 назва)
Series/Report no.: Право;
Abstract: Статтю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.
Статтю присвячено висвітленню змістовних та формальних рис поняття «викладацька діяльність» у контексті антикорупційного законодавства України. Обґрунтовано позицію щодо недопустимості ототожнення понять «викла- дацька діяльність» та «педагогічна діяльність» і, відповідно, тези про їх співвідношення як цілого і частки. Акценто- вано увагу на тому, що діяльність кваліфікується як викладацька за наявності ряду факторів: освіти особи, форми здійснюваного освітнього заходу, наявності правового зв’язку з навчальним закладом, оформлення трудового до- говору тощо.
The article analyzes the substantive and formal traits of teaching in the context of anti-corruption legislation. Asserts the inadmissibility of equating the teaching activity with the pedagogical activity, relatively more essential content of the first one. Substantiates the authors’ opinion regarding the influence on the qualification of activities as the teaching of a number of factors: the education of the person, the forms of implementation of the educational activities, the presence of legal connection with the educational institution, registration of labor contract.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/32995
ISSN: 2307-3322
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ. Серія: Право. Випуск 43 Том 2. - 2017



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.