Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБартош, Олена Павлівна-
dc.date.accessioned2021-02-05T12:15:02Z-
dc.date.available2021-02-05T12:15:02Z-
dc.date.issued2018-02-
dc.identifier.citationБартош О.П. До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії // Матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 10 квітня 2018 р.) / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. − Харків: «Стиль-Издат», 2018. − С.354-357uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084-
dc.description.abstractУ статті розглянуто визначення поняття «обдарованість», його синонімів («талановитий», «здібний», «дуже / надзвичайно / винятково здібний», «з великим навчальним потенціалом»), що використовуються у педагогічній літературі Великої Британії, в практичній діяльності окремих британських організацій. Проаналізовано класифікацію визначень за критеріями консервативності / ліберальності; одно- / багатомірності, наголосі на потенціалі / виконанні.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Стиль-Издат»uk
dc.subjectобдарований, талановитий, здібний, надзвичайно здібний.uk
dc.titleДо проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британіїuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeТези до статтіuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartosh.doc66.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.