Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бартош, Олена Павлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T12:15:02Z | - |
dc.date.available | 2021-02-05T12:15:02Z | - |
dc.date.issued | 2018-02 | - |
dc.identifier.citation | Бартош О.П. До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії // Матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 10 квітня 2018 р.) / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. − Харків: «Стиль-Издат», 2018. − С.354-357 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість», його синонімів («талановитий», «здібний», «дуже / надзвичайно / винятково здібний», «з великим навчальним потенціалом»), що використовуються у педагогічній літературі Великої Британії, в практичній діяльності окремих британських організацій. Проаналізовано класифікацію визначень за критеріями консервативності / ліберальності; одно- / багатомірності, наголосі на потенціалі / виконанні. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | «Стиль-Издат» | uk |
dc.subject | обдарований, талановитий, здібний, надзвичайно здібний. | uk |
dc.title | До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Тези до статті | uk |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bartosh.doc | 66.5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.