Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Название: | До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії |
Авторы: | Бартош, Олена Павлівна |
Ключевые слова: | обдарований, талановитий, здібний, надзвичайно здібний. |
Дата публикации: | фев-2018 |
Издательство: | «Стиль-Издат» |
Библиографическое описание: | Бартош О.П. До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії // Матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 10 квітня 2018 р.) / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. − Харків: «Стиль-Издат», 2018. − С.354-357 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість», його синонімів («талановитий», «здібний», «дуже / надзвичайно / винятково здібний», «з великим навчальним потенціалом»), що використовуються у педагогічній літературі Великої Британії, в практичній діяльності окремих британських організацій. Проаналізовано класифікацію визначень за критеріями консервативності / ліберальності; одно- / багатомірності, наголосі на потенціалі / виконанні. |
Тип: | Text |
Тип публикации: | Тези до статті |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084 |
Располагается в коллекциях: | Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bartosh.doc | 66.5 kB | Microsoft Word | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.