Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Title: До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії
Authors: Бартош, Олена Павлівна
Keywords: обдарований, талановитий, здібний, надзвичайно здібний.
Issue Date: Feb-2018
Publisher: «Стиль-Издат»
Citation: Бартош О.П. До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії // Матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 10 квітня 2018 р.) / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. − Харків: «Стиль-Издат», 2018. − С.354-357
Abstract: У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість», його синонімів («талановитий», «здібний», «дуже / надзвичайно / винятково здібний», «з великим навчальним потенціалом»), що використовуються у педагогічній літературі Великої Британії, в практичній діяльності окремих британських організацій. Проаналізовано класифікацію визначень за критеріями консервативності / ліберальності; одно- / багатомірності, наголосі на потенціалі / виконанні.
Type: Text
Publication type: Тези до статті
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bartosh.doc66.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.