Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Назва: До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії
Автори: Бартош, Олена Павлівна
Ключові слова: обдарований, талановитий, здібний, надзвичайно здібний.
Дата публікації: лют-2018
Видавництво: «Стиль-Издат»
Бібліографічний опис: Бартош О.П. До проблеми визначення обдарованої особистості в сучасному освітньому середовищі Великої Британії // Матеріали ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика» (м.Харків, 10 квітня 2018 р.) / Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди. − Харків: «Стиль-Издат», 2018. − С.354-357
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто визначення поняття «обдарованість», його синонімів («талановитий», «здібний», «дуже / надзвичайно / винятково здібний», «з великим навчальним потенціалом»), що використовуються у педагогічній літературі Великої Британії, в практичній діяльності окремих британських організацій. Проаналізовано класифікацію визначень за критеріями консервативності / ліберальності; одно- / багатомірності, наголосі на потенціалі / виконанні.
Тип: Text
Тип публікації: Тези до статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33084
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри соціології і соціальної роботи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bartosh.doc66.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.