Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33246
Title: Fear of speaking: communication anxiety in esl classroom
Other Titles: Умови виникнення та шляхи подолання мовної тривожності у процесі вивчення англійської як другої іноземної мови
Authors: Aksiutina, T. V.
Keywords: ESL studying, communication anxiety, interpersonal communication, cultural shock, language barrier, language performance, вивчення іноземної мови, мовна тривожність спілкування, міжособистісна комунікація, культурний шок, мовний бар’єр, страх спілкування, усний переклад, изучение иностранного языка, языковая тревожность общения, межличностная коммуникация, культурный шок, языковой барьер, страх общения, устный перевод
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Aksiutina, T. V. Fear of speaking: communication anxiety in esl classroom [Текст] / T. V. Aksiutina // Закарпатські філологічні студії : науковий журнал/ голов. ред. І. М. Зимомря. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1. – Вип. 9. – С. 52-56. – Бібліогр.: с. 56 (13 назв)
Series/Report no.: Закарпатські філологічні студії;
Abstract: The article explores the features and factors causing communicative barriers when studying foreign languages by nonnative students under conditions of internationalization of educational space. In particular, it studies the phenomenology of “communication anxiety”, which arises as an emotional reaction experienced when a situation requires the use of a second language with which the individual is not fully proficient. The results of theoretical and empirical studies of communication anxiety manifestation, level, main causes and factors causing tension in oral communication are considered. The article analyzes communication anxiety in different situations and its impact on language performance. Ways of overcoming communication anxiety in interpersonal communication are proposed.
У статті здійснено аналіз особливостей та чинників виникнення комунікативних бар’єрів під час вивчення іноземної мови студентами немовних спеціальностей в умовах інтернаціоналізації освітнього простору. Зокрема, досліджено феноменологію «мовної тривожності», що виникає як емоційна реакція в умовах, пов’язаних із використанням англійської як другої іноземної мови в міжкультурному середовищі. Розглянуто результати теоретичних та емпіричних досліджень проявів мовної тривожності, рівень, основні причини та фактори, що зумовлюють емоційну напругу в усному іншомовному мовленні. Здійснено аналіз проявів тривожності в різних ситуаціях та її вплив на успішність навчальної діяльності. Запропоновано шляхи подолання мовної тривожності в міжособистісному спілкуванні.
В статье исследованы особенности и факторы возникновения коммуникативных барьеров при изучении иностранного языка студентами неязыковых специальностей в условиях интернационализации образовательного пространства. В частности, изучена феноменология «языковой тревожности», которая возникает как эмоциональная реакция в условиях, связанных с использованием английского как второго иностранного языка в межкультурной среде. Рассмотрены результаты теоретического и эмпирического исследований проявления языковой тревожности, уровень, основные причины и факторы, обусловливающие напряжение в устном общениии. Анализируется проявление тревожности в различных ситуациях и ее влияние на успешность учебной деятельности. Предложены пути преодоления языковой тревожности в межличностном общении.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/33246
ISSN: 2663-4899
Appears in Collections:Закарпатські філологічні студії Випуск 9 Том 1 (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FEAR OF SPEAKING COMMUNICATION ANXIETY.pdf336.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.